GÉP JAVÍTÁS MENETE
Makita márkaszervizek immár az ország több pontján. Magyarországon forgalmazott MAKITA , MAKITA MT, MAKTEC valamint DOLMAR gépek garanciális és azon túli javítása gyári know-how-ra és alkatrészbázisra támaszkodó szolgáltatással. Precízen, gyorsan, a lehető legkisebb kiesést okozva.
Amennyiben készüléke meghibásodott, vagy karbantartásra szorul:
Országos szervizhálózatunkról ITT olvashat
GARANCIÁLIS JAVÍTÁS IGÉNYBEVÉTELÉHEZ SZÜKSÉGES:
*Jótállási időn belüli javításkor a fenti feltételek teljesülése esetén a futár a Makita Kft. terhére végzi a szállítást. Egyéb esetekben a szállítási költségről az ügyfélszolgálattól kérhet tájékoztatást!
Kérjük, hogy a gépet letisztítva, a vele használt tartozékokkal együtt juttassa el hozzánk!
A csomagban szállított robbanómotoros gépeket üres üzemanyagtartállyal kérjük feladni!
A jegyzőkönyvön/kísérőlevélen hibaleírást kérünk!
Kérjük olvassa át a Garanciális és Garanciaidőn túli ill. fizetendő javításra vonatkozó fontos tudnivalókat ITT
GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK
Milyen gépeket javít a MAKITA?
Makita, Makita MT, Maktec és Dolmar gépeket javítunk.
Hol tudom javíttatni a gépemet?
Szervizeink listája itt érhető el.
Hogy tudom beküldeni, eljuttatni a szervizbe?
Kérjük vegye fel a kapcsolatot az Önnek értékesítő viszonteladó partnerrel, vagy személyesen leadhatja bármely garanciális szervizben
Amennyiben Ön a központi szervizben szeretné a gépet megjavíttatni, akkor a Makita Ügyfélszolgálattól (22/507-472) kérhet futár szállítást.
Milyen költsége van a gép szervizbe szállításának?
A garanciális gépek szállítási költségeit a MAKITA KFT vállalja. A nem garanciális kézi szerszámgépek szállítási költsége utanként 1000 Ft + ÁFA
A nagyobb gépek szállítási költségeivel kapcsolatban kérjük hívja a 22/507-472 telefonszámot!
Mit kell a géppel küldeni?
Eredeti garanciajegyet, számla másolatot, regisztrációkor kinyomtatott igazolólapot (pdf) és hibaleírást.
Be kell-e csomagolni a gépet?
Igen. A szállító cég minden esetben csak becsomagolt állapotban szállítja el a csomagot. A szállítási sérülések elkerülése végett megfelelően csomagolja be és a csomag belsejébe tegye bele a dokumentumokat. (számla másolata, garanciajegy, regisztrációs adatlap)
Mi tartozik a garanciális javítás alá?
Rendeltetésszerű használat során keletkezett meghibásodás elhárítása, amely anyag vagy gyártási hibára vezethető vissza. Ebbe nem tartoznak bele a törésből, külső behatásból eredő sérülések, valamint a rendeltetésszerű használat során előálló természetes elhasználódás, kopás.
Mi történik, ha mégsem garanciális a hiba?
A szerviz készít egy javítási ajánlatot, amelyet email-ben, vagy postai úton eljuttatunk a gép beküldőjének. Ha a garanciális gépjavítás tartalmaz fizetendő, nem garanciális jellegű részeket, a fenti módon küldünk értesítést.
Hol kaphatok információt a folyamatban lévő javítás állapotáról?
A folyamatban lévő gépjavításokkal kapcsolatban ügyfélszolgálatunknál érdeklődhet a 22/507-472 telefoszámon.