Gép javítás menete

  GÉP JAVÍTÁS MENETE

Makita márkaszervizek immár az ország több pontján. Magyarországon forgalmazott MAKITA , MAKITA MT, MAKTEC  valamint DOLMAR gépek garanciális és azon túli javítása gyári know-how-ra és alkatrészbázisra támaszkodó szolgáltatással. Precízen, gyorsan, a lehető legkisebb kiesést okozva.

Amennyiben készüléke meghibásodott, vagy karbantartásra szorul: 

- Személyesen elviheti  Makita márkaszervizeink egyikébe, ahol helyben törekedni fogunk a hiba gyors kijavítására.
 
- Ha az Ön lakhelye közelében nincs Makita szervizpartner, ügyfélszolgálatunktól (22/507-472 vagy zöld szám) kérhet elszállítást. A futárszolgálat a meghatározott napon munkaidőben, becsomagolva veszi át a készüléket. A visszajuttatás ugyanilyen módon történik. Ha a javítás fizetendő, a futár szedi be az összeget.  A szolgáltatás díjáról kollégánktól kérjen tájékoztatást!* Ha a beküldési címtől eltérő címre szeretné visszakapni a gépet, kérjük az a hibaleírással együtt, a beküldés előtt írásban jelezze!

 

Országos szervizhálózatunkról ITT olvashat

  GARANCIÁLIS JAVÍTÁS IGÉNYBEVÉTELÉHEZ SZÜKSÉGES: 

- eredeti garanciajegy,
- vásárlást igazoló számla vagy blokk másolata,
- plusz két év jótállás esetén a kinyomtatott igazolólap (regisztrációkor .pdf formátumban megkapott dokumentum),
- beazonosítható gyáriszám.

*Jótállási időn belüli javításkor a fenti feltételek teljesülése  esetén a futár a Makita Kft. terhére végzi a szállítást. Egyéb esetekben a szállítási költségről az ügyfélszolgálattól kérhet tájékoztatást!

Kérjük, hogy a gépet letisztítva, a vele használt tartozékokkal együtt juttassa el hozzánk!
A csomagban szállított robbanómotoros gépeket üres üzemanyagtartállyal kérjük feladni!
A jegyzőkönyvön/kísérőlevélen hibaleírást kérünk!

 

Kérjük olvassa át a Garanciális és Garanciaidőn túli ill. fizetendő javításra vonatkozó fontos tudnivalókat ITT

  GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

Milyen gépeket javít a MAKITA?

Makita, Makita MT, Maktec és Dolmar gépeket javítunk.

Hol tudom javíttatni a gépemet?

Szervizeink listája itt érhető el.

Hogy tudom beküldeni, eljuttatni a szervizbe?

Kérjük vegye fel a kapcsolatot az Önnek értékesítő viszonteladó partnerrel, vagy személyesen leadhatja bármely garanciális szervizben 
Amennyiben Ön a központi szervizben szeretné a gépet megjavíttatni, akkor a Makita Ügyfélszolgálattól (22/507-472) kérhet futár szállítást.

Milyen költsége van a gép szervizbe szállításának?

A garanciális gépek szállítási költségeit a MAKITA KFT vállalja. A nem garanciális kézi szerszámgépek szállítási költsége utanként 1000 Ft + ÁFA
A nagyobb gépek szállítási költségeivel kapcsolatban kérjük hívja a 22/507-472 telefonszámot!

Mit kell a géppel küldeni?

Eredeti garanciajegyet, számla másolatot, regisztrációkor kinyomtatott igazolólapot (pdf) és hibaleírást.

Be kell-e csomagolni a gépet?

Igen. A szállító cég minden esetben csak becsomagolt állapotban szállítja el a csomagot. A szállítási sérülések elkerülése végett megfelelően csomagolja be és a csomag belsejébe tegye bele a dokumentumokat. (számla másolata, garanciajegy, regisztrációs adatlap)

Mi tartozik a garanciális javítás alá?

Rendeltetésszerű használat során keletkezett meghibásodás elhárítása, amely anyag vagy gyártási hibára vezethető vissza. Ebbe nem tartoznak bele a törésből, külső behatásból eredő sérülések, valamint a rendeltetésszerű használat során előálló természetes elhasználódás, kopás.

Mi történik, ha mégsem garanciális a hiba?

A szerviz készít egy javítási ajánlatot, amelyet email-ben, vagy postai úton eljuttatunk a gép beküldőjének. Ha a garanciális gépjavítás tartalmaz fizetendő, nem garanciális jellegű részeket, a fenti módon küldünk értesítést.

Hol kaphatok információt a folyamatban lévő javítás állapotáról?

A folyamatban lévő gépjavításokkal kapcsolatban ügyfélszolgálatunknál érdeklődhet a 22/507-472 telefoszámon.

Hírlevél feliratkozás:

*
Felhasználási terület:





Az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltakat elolvastam/megismertem.
Hozzájárulok személyes adataim kezeléséhez ( regisztrációval, garanciával kapcsolatosan, Ajánlatokkal, Akciókkal kapcsolatban történő megkereséssel, részemre küldött Hírlevelek, Letölthető dokumentációkhoz történő hozzáféréssel kapcsolatban).

Email marketing by NeoSoft