Gép javítás menete

  GÉP JAVÍTÁS MENETE

Makita márkaszervizek immár az ország több pontján. Magyarországon forgalmazott MAKITA , MAKTEC  valamint DOLMAR gépek garanciális és azon túli javítása gyári know-how-ra és alkatrészbázisra támaszkodó szolgáltatással. Precízen, gyorsan, a lehető legkisebb kiesést okozva.

Amennyiben készüléke meghibásodott, vagy karbantartásra szorul:

 

  • bármely hivatalos Makita viszonteladó partnerünk jegyzőkönyv ellenében átveszi Öntől, és eljuttatja a márkaszervizbe. Az elkészült gép szintén a kereskedőpartnerhez kerül vissza, aki értesíti Önt.
  • személyesen elviheti  Makita márkaszervizeink egyikébe, ahol helyben törekedni fogunk a hiba gyors kijavítására.
  • ha az Ön lakhelye közelében nincs Makita kereskedő-, vagy szervizpartner, ügyfélszolgálatunktól (22/507-472 vagy zöld szám) kérhet elszállítást. A futárszolgálat a meghatározott napon munkaidőben, becsomagolva veszi át a készüléket. A visszajuttatás ugyanilyen módon történik. Ha a javítás fizetendő, a futár szedi be az összeget.  A szolgáltatás díjáról kollégánktól kérjen tájékoztatást!* Ha a beküldési címtől eltérő címre szeretné visszakapni a gépet, kérjük az a hibaleírással együtt, a beküldés előtt írásban jelezze!

 

Országos szervizhálózatunkról ITT olvashat

  GARANCIÁLIS JAVÍTÁS IGÉNYBEVÉTELÉHEZ SZÜKSÉGES:

 

  • Eredeti garanciajegy
  • Vásárlást igazoló számla vagy blokk másolata
  • Plusz két év jótállás esetén a kinyomtatott igazolólap (regisztrációkor .pdf formátumban megkapott dokumentum)
  • beazonosítható gyártási szám
  • A géppel használt tartozékok, védőburkolatok beküldése

* Garanciaidőn belüli javításkor a fenti feltételek teljesülése  esetén a futár Makita KFT. terhére végzi a szállítást. Egyéb esetekben a szállítási költségről az ügyfélszolgálattól kérhet tájékoztatást!

Kérjük, hogy a gépet letisztítva, a vele használt tartozékokkal együtt juttassa el hozzánk!
A csomagban szállított robbanómotoros gépeket üres üzemanyagtartállyal kérjük feladni!
A jegyzőkönyvön/kísérőlevélen hibaleírást kérünk!

 

Kérjük olvassa át a Garanciális és Garanciaidőn túli ill. fizetendő javításra vonatkozó fontos tudnivalókat ITT

  GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

Milyen gépeket javít a MAKITA?

Makita, Maktec és Dolmar gépeket javítunk.

Hol tudom javíttatni a gépemet?

Szervizeink listája itt érhető el.

Hogy tudom beküldeni, eljuttatni a szervizbe?

Személyesen leadhatja bármely Makita viszonteladó partnerünknél, aki eljuttatja a gépet a Makita szervizébe.
Amennyiben Önhöz közel elérhető egy hivatalos Makita Garanciális Szervizpartner, Ön személyesen is be tudja vinni.
Amennyiben az Ön lakhelye közelében nincs sem Makita viszonteladó partner, sem hivatalos Makita Garanciális Szervizpartner, akkor a Makita Ügyfélszolgálatától (22/507-472) kérhet futáros szállítást.

Milyen költsége van a gép szervizbe szállításának?

A garanciális gépek szállítási költségeit a MAKITA KFT vállalja. A nem garanciális kézi szerszámgépek szállítási költsége utanként 1000 Ft + ÁFA
A nagyobb gépek szállítási költségeivel kapcsolatban kérjük hívja a 22/507-472 telefonszámot!

Mit kell a géppel küldeni?

Eredeti garanciajegy, számla másolata, regisztrációkor kinyomtatott igazolólap (pdf), géphez kapott tartozékok, burkolatok.

Be kell-e csomagolni a gépet?

Igen. A szállító cég minden esetben csak becsomagolt állapotban szállítja el a csomagot. A szállítási sérülések elkerülése végett megfelelően csomagolja be és a csomag belsejébe tegye bele a dokumentumokat. (számla másolata, garanciajegy, regisztrációs adatlap)

Mi tartozik a garanciális javítás alá?

Rendeltetésszerű használat során keletkezett meghibásodás elhárítása, amely anyag vagy gyártási hibára vezethető vissza. Ebbe nem tartoznak bele a törésből, külső behatásból eredő sérülések, valamint a rendeltetésszerű használat során előálló természetes elhasználódás, kopás.

Mi történik, ha mégsem garanciális a hiba?

A szerviz készít egy javítási ajánlatot, amelyet email-ben, vagy postai úton eljuttatunk a gép beküldőjének. Ha a garanciális gépjavítás tartalmaz fizetendő, nem garanciális jellegű részeket, a fenti módon küldünk értesítést.

Hol kaphatok információt a folyamatban lévő javítás állapotáról?

A folyamatban lévő gépjavításokkal kapcsolatban ügyfélszolgálatunknál érdeklődhet a 22/507-472 telefoszámon.